IZG

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس


میانگین امتیاز هواپیمایی
0.00 از 5 (0 )
  • نظافت
    0.00 از 5
  • کترینگ
    0.00 از 5
  • به موقع انجام شدن پرواز
    0.00 از 5
  • برخورد مهماندار
    0.00 از 5
  • رضایتمندی از شرکت هواپیمایی
    0.00 از 5
شما هم می توانید در مورد این ایرلاین نظر بدهید برای ثبت امتیاز نیازی به ثبت نام نیست 0 نظر ثبت شده است
  • معرفی
  • کلاس‌های پروازی

بلیط هواپیمایی زاگرس

هواپیمایی زاگرس یکی از جوانترین شرکت‌های هواپیمایی است که با بیشترین تاخیر در بین ایرلاین‌های دیگر درسال ۹۶ رتبه چهارم را در میزان پروازها کسب کرد. ایرلاین زاگرس که زمانی زیادی از تاسیس آن نگذشته است توانست با افزایش ناوگان‌هایش رشد بسیاری در تعداد پروازها کرد و خیلی سریع در بین شرکت‌های مطرح هواپیمایی جای خود را به‌دست آورد و یک رقیب سر سخت برای شرکت‌های هواپیمایی ماهان ایر، ایران‌ایر و … شد.

دلیل پیشرفت سریع شرکت هواپیمایی زاگرس ایر چیست ؟

شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل خرید ناوگان‌ها جدید و داشتن کادر پروازی مجرب و آموزش دیده، مهمانداران بسیار خوش‌برخورد و بسیار عوامل دیگر، بسیار زود جای خود را در بین پروازهای داخلی و خارجی گشود تا مسافران بلیط هواپیما زاگرس را خریداری کنند. همچنین شرکت هواپیما زاگرس با افزایش تعداد ناوگان‌ها در مسیر‌های داخلی و خارجی توانست بلیط هواپیمایی زاگرس را در بیشتر مسیر‌هایش به صورت بلیط چارتری و سیستمی به مسافران عرضه دارد. شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل داشتن قوانین منضبط برای فروش بلیط هواپیما زاگرس چندین قانون را برای فروش آن‌ها در نظر گرفته که از قرار زیر است:

  1. زمان‌های درج شده روی بلیط به وقت محلی است و پس حتما به آن‌ دقت کنید تا اشتباهی رخ ندهد.
  2.  پاسپورت مسافران در پروازهای بین المللی باید حداقل شش ماه اعتبار از زمان شروع سفر داشته باشد.
  3. مسافران زاگرس در پروازهای خارجی لازم است بلیط دو طرفه تهیه کنند. تنها در صورتی امکان رزرو بلیط یک طرفه خارجی وجود دارد که مدت اقامت یا ویزای شخص بیشتر از ۶ ماه باشد.
  4. قیمت بلیط هواپیما زاگرس برای کودکان بالای ۲ سال حدود ۵۰% قیمت بلیط بزرگسالان و قیمت بلیط نوزادان زیر دو سال ۱۰% قیمت بلیط بزرگسالان محاسبه خواهد شد.
زاگرس
به این مقاله امتیاز دهید

کلاس‌های پروازی هواپیمایی زاگرس ایر و قوانین بار مربوط به هر کدام


شرکت هواپیمایی زاگرس دارای دو کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی و تجاری یا بیزنس کلاس است که مسافران را در بیش‌از 20 مسیر داخلی و خارجی در امنیت کامل به مقصد می‌رساند.
پروازهای داخلی هواپیمایی زاگرس همانند شرکت‌های هواپیمایی دیگر  در فرودگاه بین المللی مهرآباد و پروازهای خارجی در فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می‌شود. مسافرانی که بلیط هواپیمایی زاگرس را در مسیرهای داخلی رزرو می‌کنند 2 ساعت قبل از پرواز و در مسیرهای خارجی 3 ساعت قبل از پرواز باید در فرودگاه حضور داشته باشند چون هواپیمایی زاگرس 30 دقیقه قبل از زمان پرواز گیت‌های پروازی خود را می‌بندد و از پذیرش مسافران خودداری می‌کنند.



چرا شرکت هواپیمایی زاگرس ایر را انتخاب کنیم ؟

شاید یکی از دلایل مهمی که مسافران اقدام به خرید بلیط هواپیما زاگرس می‌کنند این است که در صورت تاخیر در رسیدن به پرواز، مسافران جا مانده را در اولویت پرواز بعدی قرار می‌دهد و این نکته قابل توجهی برای مسافران است که شرکت هواپیمایی زاگرس را از دیگر ایرلاین‌ها متمایز می‌کند.
کیترینگ هواپیمایی زاگرس از مواد غذایی با کیفیت بالا و تازه  تهیه می‌شود و برای مسافران سرو می‌گردد. ارائه‌ی سرویس‌های غذایی با توجه به پروازهای صبحگاهی، میانه روز، ظهر و شب متغیر است و با توجه به این وضعیت نوع تهیه و طبخ آن‌ها متفاوت خواهد بود.

دیدگاه ها (0 نظر)

دیدگاهی وجود ندارد!
CharterLogo
به کمک ما نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید
071 36362638
02195118433
ما را دنبال کنید

فرصت سفر ارزان را از دست ندهید

ثبت دیدگاه و امتیاز دهی به ایرلاین زاگرس

امتیاز دهید:
  • نظافت
    0 از 5
  • کترینگ
    0 از 5
  • به موقع انجام شدن پرواز
    0 از 5
  • برخورد مهماندار
    0 از 5
  • رضایتمندی از شرکت هواپیمایی
    0 از 5

دیدگاه شما چیست؟



      لطفا پیش از ارسال نظر خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
      • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
      • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به ایرلاین خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
      • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
      • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
      • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
      • هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت چارتر، خدمات و درخواست کالا را با شماره‌ی 91005060 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آن‌ها در بخش نظرات خودداری کنید.